Drabužiai spaudai

Aktyvūs filtrai

Drabužiai spaudai – kaip išsirinkti?

Šiais laikais tikriausiai galima atrasti bet kokį drabužio modelį, kurį tik sugalvosite. Pasirinkimas - beveik beribis. Rinkodaros skyriaus darbuotojams, kuriantiems korporatyvinį įvaizdį reklaminių rūbų išrinkimas gali būti tikras galvos skausmas, tačiau tai viena svarbiausių ir aktualiausių rinkodaros priemonių. Ilgametė patirtis gaminant rūbus su spauda, kaip koks Saridonas, leidžia pagelbėti ir patarti bei sumažinti kančias reklamos specialistams. Taigi, reklaminiai drabužiai spaudai reikalingi, bet kaip juos išsirinkti? Žemiau pateikėme klausimus, kuriuos reikėtų apsvarstyti formuojat korporatyvinį įmonės įvaizdį.

Kokia jūsų įmonės vidinė kultūra?

Kiekviena įmonė, įstaiga ar organizacija tarsi mažas visuomenės vienetas, kurioje per laiką susiformuoja tam tikras nerašytas (tam tikrais atvejais ir užrašytas) vertybinis moralinis kodeksas. Trumpai tariant tai yra kaip jūs dirbate, bendraujate įmonės viduje, kokia sprendimų priėmimo tvarka ir panašiai. Įmonių išorinė komunikacija yra tarsi susipynusi su vidine – tai kas vyksta viduje vienais ar kitais būdais transliuojama į išorę. Taigi, apgalvokite kas svarbu jūsų įmonei. Ar jūs labiau orientuoti į profesionalumą? Tada, jums tiks drabužiai spaudai, kurie atrodo profesionaliai (marškiniai, polo marškinėliai ir panašiai). O gal jums svarbiausia kūrybiškumas ir originalios idėjos? Išbandykite netradicinius drabužių modelius (pavyzdžiui prailgintus marškinėlius, džemperius ir kt.)

Kokie jūsų įmonės strateginiai tikslais?

Rinkodara neatsiejama nuo įmonės tikslų. Apsvarstykite kuo siekia jūsų verslas. Galbūt norite užimti naują rinkos dalį? Išbandykite netradicinius rūbų modelius – išsiskirkite iš konkurentų.

Kokia jūsų įmonės vizija/misija?

Galbūt siekiate prisidėti prie gamtos tausojimo? Jums tinkamiausi drabužiai spaudai bus pagaminti iš organiškų gamtai nekenkiančių medžiagų. Taip pat tokie, kuriuos darbuotojai noriai nešios, o ne praėjus kažkiek laiko išmes. Tegul užrašas ant šių rūbų atskleidžia kas jūsų įmonei svarbu. Užrašykite savo verslo viziją arba misiją ant rūbo. Tegul pasaulis sužino, kas jums svarbu. Taip ne tik praplėsite savo klientų ratą, bet ir galite pritraukti naujų darbuotojų.

Kuom užsiima jūsų įmonė?

Gal jūsų darbuotojams reikalingi darbiniai rūbai? Papuoškite juos įmonės logotipu.
Reklaminiai rūbai turi daugybę privalumų tiek vidinei, tiek išorinei komunikacijai. Gerai apgalvoti ir pasirinkti drabužiai prisidės prie  efektyvios jūsų verslo komunikacijos.